Sidor

söndag 23 juli 2017

vända mitt behov

Jag försökte vända mitt behov att komma ut till andra saker som jag tycker om. Att acceptera min situation som den är just nu. Att ändra mitt liv på längre sikt .

Saker som jag gjorde igår:
Lyssnade på sommarpratare på P1. Detta program älskar jag att lyssna på - alla människors personliga berättelser.

Samt lagade mat med assistent Christina. Vi gjorde en quornfärsgryta med linser. Alla assistenter som jobbade igår åt med glupsk aptit så det stod härliga till.
  1. Jag, Maria, kommer ut så mycket jag vill
  2. Jag, Maria, accepterar och älskar min situation som den är
  3. Jag, Maria, är tacksam och glad för livet
  4. Jag, Mara, välkomnar Mirakel i mitt liv
Må detta eller något ännu bättre manifesteras i mitt liv för min och allas absolut bästa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar